Avrupa Birliği, ABD, Fransa, İngiltere, Avustralya ve Japonya depolarımızdan gönderilen siparişlerde vergiler fiyata dahildir.
Çin'den gönderilen siparişler DDU (Teslimat Vergisi Ödenmemiş) esasına göre gönderilir; bu, ödeme sırasındaki fiyatın tüm vergi ve harçları içermediği anlamına gelir. Uluslararası siparişler, varış ülkesindeki gümrük idaresi tarafından belirlenen vergi ve harçlara tabi olabilir. Gümrük işlemlerinin düzenlenmesi, her türlü vergi ve harçların ödenmesi ve satın alınan ürünlerin varış ülkesine ithalatıyla ilgili diğer tüm konular alıcının sorumluluğundadır.
Özellikle Hindistan, Türkiye, Brezilya ve Güney Afrika'dan gelen müşterilerimiz için, sipariş vermeden önce gümrükleme yetkinizin olduğundan emin olun. Teşekkürler!
Teslimat sırasında gümrük ücretleri ve masrafları reddedilirse, siparişiniz STEPPERONLINE'a iade edilecektir. Paketiniz bize ulaştığında, iade ücreti düşüldükten sonra satın alma işleminizin ücretini iade edebiliriz. Gümrük ücretleri ve masrafları hakkında bilginiz yoksa, lütfen daha fazla bilgi için yerel posta veya gümrük idarenizle iletişime geçin.
3. Siparişlerin İptaliSiparişinizi iptal etmek isterseniz, lütfen en kısa sürede bize e-posta gönderin. Siparişiniz kargoya teslim edilmemişse iptal edilebilir. Siparişiniz kargoya verilmişse, iptal edilemez ve sonraki işlem için sizinle iletişime geçeceğiz.
4. Arızalı ÜrünlerArızalı olduğunu düşündüğünüz bir ürün aldıysanız, lütfen en kısa sürede bizimle iletişime geçin; bu süre 30 günü geçmemelidir. Teknik desteğimiz, arızayı kontrol etmenize ve iade veya değişim ayarlamanıza yardımcı olacaktır.
5. GarantiSTEPPERONLINE, ürünü teslimat tarihinden itibaren BİR YIL süreyle garanti eder.
Garanti Çözümleri şunları içerir: Onarım, Ürün veya parçaların değiştirilmesi, Para iadesi, vb.
Garanti şunları kapsar: Garanti Süresi içerisinde ürünün normal kullanımı sırasında oluşan ürün kusurları, performans düşüklüğü veya fonksiyon kaybı.
Yukarıdaki durum meydana gelirse, müşteri, garanti süresi içerisinde üründeki kusurları açıklayan bir e-posta bildirimini STEPPERONLINE'a göndermelidir. STEPPERONLINE sorunu inceleyecek ve söz konusu kusurun garanti kapsamında olup olmadığını belirleyecek ve ürün sorununun durumuna göre çözümler sunacaktır.
Aşağıdaki durumlar garanti kapsamı dışındadır:
1. Müşterinin kullanım kılavuzuna uymaması sonucu ürünün hasar görmesi;
2. Ürünün işlevini etkilemeyen çizik, leke, ufak ezik veya renk solması gibi küçük eksiklikler;
3. Ürün bir yıldan fazla süredir teslim edilmiştir.
Elbette, tüm ürünlerimizde ömür boyu garanti veriyoruz. Garanti süresi dolduktan sonra bile, sorunun gerçek durumuna göre ürünün onarım veya değişim maliyetini değerlendirip size açıklayacağız.