Menu
Your Cart

Geri dönmek

Lütfen yalnızca onaylanmış iadeleri kabul ettiğimizi unutmayın. Ürünün gönderildiği depoya iade edilmesi gerekmektedir.
Paketi doğrudan nakliye etiketindeki adrese geri göndermeyin.

Nasıl İade Edilir?

1. Memnun kalmadığınız ürünleri iade edin

Aldığınız ürünlerden memnun kalmazsanız veya artık ihtiyacınız yoksa, ürünleri teslim aldıktan sonraki 30 gün içinde (teslim alma tarihi ile iade takip numarasını girdiğiniz gün arasındaki 30 gün) iade edebilirsiniz. İadeler yalnızca Fedex ve DHL ile yapılabilir. Normalde, yeniden stoklama ücreti alınır ve iade tutarından düşülür. Yeniden stoklama ücreti, iade edilen ürünlerin kontrol ve yeniden paketleme maliyetlerini ve teslimat veya iade sırasında oluşabilecek değer kaybını karşılamak içindir. Ayrıca, gereksiz nedenlerle yapılan ciddi olmayan iadeleri önlemek için de tasarlanmıştır.

Zaman aşımı süresi dolmuş ürünlerin iadesi mümkün değildir.

Lütfen aldığınız ürünlerin beklediğiniz gibi olduğundan ve herhangi bir sorun içermediğinden emin olun. İade edilen ürünler kullanılmamış, test edilmemiş, programlanmamış, yeniden satılabilir durumda ve orijinal ambalajında olmalıdır. İade edilen ürünlerin tutarını, tarafımızdan yapılan dış posta ve paketleme masrafları ile iade posta ücreti hariç olmak üzere, size geri ödeyeceğiz. Nakliye sırasında kaybolan veya hasar gören ürünlerden sorumlu tutulamayacağımız için, tüm iade edilen ürünlerin sigorta kapsamında gönderilmesini tavsiye ederiz. İade edilen ürünler elimize ulaşana kadar geri ödeme işlemi gerçekleştiremeyiz.

Lütfen, ürünler arızalı olmadığı sürece özelleştirilmiş ürünlerin iadesini kabul etmediğimizi unutmayın.
2. Yanlış ürün mü aldınız?

Teslim aldığınız ürün sipariş ettiğinizden tamamen farklıysa, lütfen farklı ürünün fotoğraf veya videolarını Müşteri Hizmetlerimizle paylaşın. Ürünü saklamak isterseniz, saklamanız durumunda %50'ye varan indirim sunuyoruz ve size yenisini gönderiyoruz.

3. Arızalı ürünleri iade edin

Arızalı bir ürün aldıysanız, ürünü orijinal ambalajında, kargo ücretini karşılayarak geri gönderebilirsiniz. Ancak, ürünün arızasını/arızalarını gösteren fotoğraf ve videoları sağlamanız gerekecektir.

*NOT: İadenizin tamamlandığına dair bildirim alana kadar iade takip numaranızı almanızı ve saklamanızı önemle tavsiye ederiz.*

Ayrıntılı İade Süreci

Lütfen takip numarası sağlamayan lojistik sağlayıcılarını kullanmayın. Kargo ücreti tahsilatı yapılan gönderileri kabul etmeyin.


1
2
3
4
5

Müşteri iade talebinde bulunur ve kriterleri sağlar

STEPPERONLINE iadeyi onaylar veya reddeder

Müşteri paketi geri gönderir ve takip numarasını sağlar

Depoya gelen ürünler

Müşteri değiştirme veya para iadesi alır


RMA numarasını kaçırmamak için lütfen alıcı olarak RMA numarasını ekleyin. Örneğin, RMA numarası RMA123456789 ise, numarayı eklemenin doğru yolu aşağıdaki gibidir.


İade ve değişim almam ne kadar sürer?

İadenizin depomuza ulaşması 1 ila 2 hafta sürebilir. Ürününüz teslim alındıktan ve incelendikten sonra (genellikle teslim alındıktan sonraki 72 saat içinde), geri ödemeniz işleme alınacak ve 2 gün içinde otomatik olarak kredi kartınıza veya orijinal ödeme yönteminize yansıtılacaktır. Kredi kartı şirketinize bağlı olarak, kredinizin hesabınıza yansımasının 2-10 iş günü daha sürebileceğini lütfen unutmayın.

Değişimler, yeni siparişlerle aynı şekilde ele alınır; 2 gün içinde depolarımızdan çıkar. Bir ürünün değişim için iade edilmesi gerekiyorsa, değişim ürünü teslim alındıktan sonra gönderilir.

Ürün şu anda stokta yok. Lütfen aşağıya e-posta adresinizi girin, ürün stoklarımıza girdiğinde sizi bilgilendirelim.
İsim
E-posta
Yorumlar